سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ایام الله دهه فجر؛

بهره برداری از ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در البرز

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در البرز به بهره برداری می‌رسد.

مجید موسوی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت : در چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی ۳۳ پروژه عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی در استان البرز مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

موسوی افزود: شرکت در برنامه تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب، دیدار با خانواده‌های معظم و معزز شهدا، شرکت در نمایشگاه توانمندی‌های استان در بخش کشاورزی وتقدیر از نمونه‌های ملی و استانی بخش کشاورزی در سال ۹۸، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و چندین برنامه متنوع و متعدد از برنامه‌های این سازمان در این دهه می‌باشد.

او گفت: جهت برگزاری هرچه با شکوه‌تر ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، کمیته روستایی و عشایری و برنامه ریزی مناسب تشکیل شد و جلسات متعددی با اعضای کمیته‌ها برگزار شد تا که در خور و شایسته سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی است برگزار گردد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز افزود: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد و ۸۳۲ میلیون ریال ایجاد شده که ۵۶ میلیارد و ۲۰۷ میلیون ریال آن از محل اعتبارات دولتی و ۴۵۶ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال از محل آورده‌های شخصی بوده است.
موسوی گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۲۴ نفر به صورت مستقیم و ۵۱۹ نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان البرز فراهم خواهد شد.

او افزود: ۱۲ طرح در شهرستان ساوجبلاغ، ۱۰ طرح در شهرستان نظرآباد، ۵ طرح در شهرستان کرج، ۳ طرح در شهرستان اشتهارد، ۲ طرح در شهرستان فردیس و ۱ طرح در شهرستان طالقان به بهره برداری میرسد.
انتهای پیام / ر. م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.