سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: از ۴ بهمن تا کنون هزار و ۶۲۸ دانش آموز گیلانی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: از ۴ بهمن تا تاکنون هزار و ۶۲۸ دانش آموز استان از شهرهای: فومن، صومعه سرا، تولمات، تالش، حویق، آستارا، رودسر، چابکسر، بندر انزلی، املش و سیاهکل به  مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس رهسپار شدند.

او سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور را حرکتی ارزشمند دانست و گفت: دانش آموزان در این سفر با فضای نورانی مناطق عملیاتی در دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان افزود: دانش آموزان با حضور در رزمایش مردان آسمانی، از موزه جنگ خرمشهر، یادمان‌های شهدای شلمچه و شهدای هویزه، معراج شهداء (پادگان محمود وند) شهر اهواز نیز بازدید می‌کنند.

جمیل عباسی غریب در پایان تصریح کرد: در سال‌های تحصیلی ۹۶-۹۵ تعداد ۱۳ هزار و ۶۴۶ نفر، ۹۷-۹۶، ۹ هزار و ۹۷۰ نفر و در سال ۹۸-۹۷، ۹ هزار و ۸۱۰ نفر دانش آموز گیلانی از مناطق عملیاتی غرب (کرمانشاه) و جنوب کشور (خوزستان) دیدن کردند.

 

انتهای پیام / ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.