سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمامی محور‌های اصلی کرمانشاه بازگشایی شد

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در تمامی محور‌های استان گفت : با تلاش نیرو‌های راهداری هم اکنون تمامی محور‌های اصلی بازگشایی شده و تردد برقرار است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عبادالله محمدی جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش برف از ساعت ۵ صبح امروز (شنبه) در تمامی محور‌های استان گفت : از همان ساعات اولیه بارش کار تیغه زنی و نمک پاشی محور‌ها به همت نیرو‌های راهداری انجام شد و همین امر موجب شده در حال حاضر محور اصلی مسدود در استان نداشته باشیم.

او گفت : در حال حاضر تردد در تمامی معابر اصلی استان برقرار است و تنها در گردنه‌های برف گیر مانند مله ماس، بیدسرخ و قلاجه، تردد تنها با داشتن زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محمدی گفت: به دلیل بارش برف سنگین در محور‌های اورامانات تردد در جاده‌های این منطقه نیز تنها با زنجیر رخ امکان پذیر است.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه ارتفاع برف در بیشتر نقاط استان به ۱۰ سانتیمتر رسیده است، گفت: در گردنه‌ها ارتفاع برف حدود ۲۰ سانتی متر بوده و برای تسهیل تردد در این محور‌ها گشت‌های پلیس راه بصورت ثابت حضور دارند.

محمدی گفت: در حال حاضر ۹۰ تیم گشتی محسوس و نامحسوس محور‌های استان را تحت پوشش دارند.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از رانندگان خواست تا بطور جد از انجام سفر‌های غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

او افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان پیش از حرکت حتما از سلامت فنی خودروی خود مطمئن شده و تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

محمدی گفت: در این شرایط همراه داشتن پتو، لباس گرم و مقداری خوراکی هم توصیه می‌شود.

جانشین پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به افزایش احتمال لیز خوردن خودرو‌ها در شرایط لغزندگی محورها، گفت: در این شرایط توصیه می‌شود حتما رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را داشته وفاصله طولی را رعایت کنند .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.