سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاندیداها حق استفاده و انتشار هر عنوانی در ملزومات تبلیغاتی را ندارند

معاون فرماندارکرمانشاه گفت: تبلیغات انتخابات یکی از مهمترین مراحل فرایند انتخابات به شمار می رود و این تبلیغات می تواند بسیار مفید و یا بسیار مخرب باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، معاون فرماندارکرمانشاه  با توجه به فرارسیدن انتخابات دوره یازدهم مجلس شواری اسلامی و لزوم توجه و اهمیت تبلیغات کاندیداها در سطح استان گفت: تبلیغات انتخابات یکی از مهمترین مراحل فرایند انتخابات به شمار می رود و این تبلیغات می تواند بسیار مفید و یا بسیار مخرب باشد.

 خانى لزوم تبلیغات را بسیار مهم خواند و تاکید کرد: تبیین و رعایت اصول تبلیغات برای کسب نتیجه مطلوب در هر انتخاباتی لازم و اجتناب ناپذیر است.

او ادامه داد: کاندیداهای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه حق استفاده و انتشار هر عنوانی را در ملزومات تبلیغاتی ندارند.

خانى در پایان گفت: فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها ۱۵ روز قبل از روز اخذ رأی آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی ادامه می‌یابد. هرگونه فعالیت تبلیغات داوطلبان خارج از مهلت مقرر جرم است و مرتکب به مجازات درجه ۶ قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس محکوم می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.