سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

رنگین کمان اقوام و مذاهب در استان فرصتی ویژه برای همگان

حجت الاسلام محامی گفت: وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور که رنگین کمانی از اقوام را بوجود آورده، یک فرصت مناسب است که می شود با برنامه ریزی بهتر از آن بهره خوبی برد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در گردهمایی علمای شیعه و سنی استان ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: جمهوری اسلامی اکنون با قدرت مسیر تعالی خود را پیش می رود و این مسیر ان شاءالله با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد : وجود اقوام و مذاهب مختلف در کشور که رنگین کمانی از اقوام را بوجود آورده، یک فرصت مناسب است که می شود با برنامه ریزی بهتر از آن بهره خوبی برد.

او افزود: در استان سیستان و بلوچستان نیز این فرصت وجود دارد که می شود با برنامه ریزی خوب، بهره گیری مناسبی در راستای توسعه استان و کشور داشت.

او  تاکید کرد: اقوام و مذاهب مختلف موجود در استان هرکدام دارای ویژگی های مختلفی هستند که نقاط قوت بسیاری را برای استان بوجود آورده است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: اقوام سیستان و بلوچستان سابقه خوبی در دفاع از اسلام و کشور داشته و به این سبب می بایست اهتمام ویژه ای در تقویت و به کارگیری آن ها داشته باشیم.

محامی تصریح کرد: نیاز استان این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابزار و امکانات موجود خود در معرفی ویژگی ها و ظرفیت های گسترده این استان برای همگان تلاش کنند.

او  افزود: در ایام گذشته سیلی در استان بوجود آمد که از یک طرف باران رحمت الهی بود و از طرف دیگر موجب زحمت مردم شد. در عرصه کمک رسانی به سیل زدگان از سراسر کشور به این استان شتافتند و این خود جلوه ای از وحدت ملی بود.

او  ادامه داد: در کنار منازل مردم، مکان های مذهبی همچون مسجد ها نیز آسیب دیدند که اهتمام ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در بازسازی این مکان ها می طلبد.

 محامی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه مراکز علمی و فرهنگی استان مانند کتابخانه ها، کانون های فرهنگی و حتی مراکز ورزشی نیز بسیار جای کار دارد که امیدواریم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اینگونه مراکز اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.