سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دمای ۱۷ شهر استان کرمانشاه به زیر صفر درجه می‌رسد

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه از نزدیک‌شدن سامانه بارشی به جو استان خبر داد و گفت: این سامانه طی فعالیت ۲۴ ساعته خود سبب بارش باران و برف و ریزش هوای سرد در اغلب مناطق می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی محمد زوراوندمعاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت:  این سامانه بارشی در ساعات نخستین بامداد فردا (شنبه) فعالیت خود را به شکل باران در نقاط مختلف استان آغاز کرده و به تدریج به شکل برف تداوم پیدا خواهد کرد.

او با بیان اینکه بارش ها در شهرستان های پاوه، روانسر، ثلاث باباجانی، جوانرود، کنگاور، سنقروکلیایی، صحنه و هرسین از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، افزود: بارش هایی نیز برای دیگر نقاط از جمله شهر کرمانشاه پیش بینی می شود بارش در نقاط سردسیر یاد شده بخصوص در نواحی اورامانات و کنگاور و سنقروکلیایی عمدتا به شکل برف خواهد بود و همین مسئله موجب می شود شاهد کولاک در محورهای مواصلاتی این مناطق و به دنبال آن لغزندگی جاده باشیم.

زواروند با بیان اینکه حداکثر دمای هوای امروز کرمانشاه به ۱۳ و امشب به صفر درجه برسد، بیان کرد: برای شنبه و یکشنبه دمای روزانه مرکز استان بین هشت تا ۹ درجه بالای صفر و دمای شبانه نیز بین چهار تا پنج درجه زیر صفر خواهد بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه یادآوری کرد: برای شنبه و یکشنبه شب انتظار می رود دمای ۱۷ تا ۱۸ شهر استان به کمتر از صفر درجه برسد که سردترین آنها سنقروکلیایی با دمای بین ۶ تا هفت درجه زیر صفر و کنگاور، اسلام آبادغرب، حمیل، گهواره، گواور و کوزران نیز به حدود ۶ درجه زیر صفر خواهد بود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.