سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمند: پیروزی سپاهان مهم‌تر از مسائل دیگر است / قلعه نویی بهترین تصمیم را می‌گیرد

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: من زمانی صددرصد از خودم راضی هستم که دروازه تیم را بسته نگه دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اصفهان درباره پیروزی تیمش برابر تیم فولاد اظهار داشت: تیم فولاد خوزستان تغییر و تحولات زیادی نسبت به نیم فصل اول داشته است و می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم، اما بعد از اینکه کنترل بازی را با گل فولاد از دست دادیم در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.  

نیازمند درباره اینکه از عملکردش در این بازی راضی بود، گفت: من زمانی صددرصد از خودم راضی هستم که دروازه تیم را بسته نگه دارم و  پیروزی تیم سپاهان مهم بود و همین کافی است.  

او درباره روند نیم فصل دوم تیم سپاهان گفت: به امید خدا این روند مثبت خواهد بود در صورتی که همه اعضای تیم تمرکزشان را حفظ کنند و همه مسائل خوب پیش رود و ثبات در روند بازی خود داشته باشیم.  

دروازه بان سپاهان درباره احتمال حضور قلعه نویی در  تیم ملی و اینکه او در ترکیب تیم ملی خواهد بود،   گفت: من همیشه در تیم ملی بودم و این صحبت‌ها مطرح نیست و قلعه نویی بهترین تصمیم را می‌گیرد. به نظرم باید تصمیمی گرفته شود که به نفع تیم ملی و باشگاه سپاهان باشد و در این بین هیچ تیمی ضرر نکند. اگر تحولاتی قرار است صورت بگیرد باید زودتر اعلام کنند تا همه شرایط خود را بدانند و با تمرکز کار خود را ادامه بدهند.


 بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ سپاهان ۲ - فولاد یک/ پیروزی خانگی شاگردان قلعه نویی


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.