سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۲ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری ۲ فروشنده موادمخدر و کشف ۱ کیلوگرم موادمخدر آماده توزیع در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان دهلران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت : در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ در سطح شهرستان دهلران و در راستای اجرای رسالت پلیس که برقراری نظم و آرامش شهروندان است، طرح پاکسازی مناطق آلوده به اجراء درآمد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح که توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان دهلران به اجراء درآمد، ۲ شرور و عمده فروش مواد مخدر را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران اظهار کرد: در بازرسی بدنی و مخفیگاه متهمان مقدار ۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه‌ای بسته بندی شده و آماده توزیع بود کشف، و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و در راستای مطالبه به حق مردم تحویل محاکم قضائی شدند.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاری شهروندان در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، بیان کرد: پلیس همواره با هنجار شکنان و کسانی که به هر نحوی بخواهند برای شهروندان ایجاد مزاحمت و قصد اختلال در نظم عمومی را داشته باشند، برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.