سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تراکتور: ذوب آهن را با تغییر تاکنیک توانستیم شکست بدهیم

علیرضا پژمان گفت: ما تاکنیک خود را برابر تیم ذوب آهن عوض کردیم و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا پژمان مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز درباره پیروزی این تیم برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: بازیکنان تیم ما با جان و دل بازی کردند و خیلی زحمت کشیدند و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. به نظرم تیم ذوب آهن برای یک امتیاز به تبریز آمده بود و این تیم ۱۰ نفره دفاع می‌کرد و ما نمی‌توانستیم جلوی مدافعان قدبلند این تیم ضربه بزنیم. به هر حال ما تاکنیک خود را عوض کردیم و توپ را از کناره‌های زمین ارسال می‌کردیم و در نهایت توانستیم به گل برسیم و ۳ امتیاز بازی را بدست آوریم.

او ادامه داد: زمین بازی اصلا مساعد نیست و وضع چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز خیلی بد است.  یک روز قبل از بازی درخواست تمرین در زمین بازی را کردیم تا بازیکنان با شرایط زمین وفق شوند، اما گفتند زمین آماده نیست. در این زمین نمی‌شود فوتبال بازی کرد و مجبور شدیم که تاکنیک خود را عوض کنیم و از کناره‌ها ارسال‌هایی داشته باشیم تا به گل برسیم.  

پژمان درباره اینکه عملکرد بازیکنان جایگزین را چطور دید، بیان کرد: بازیکنان جدید ما توانستند به خوبی خود را نشان بدهند و عملکرد خوبی داشتند و تاکنیک‌های تمرین را به خوبی در زمین مسابقه انجام دادند. ما به بازیکنان گفتیم که در کناره‌ها خطا نکنند و به خوبی هم توانستیم روی ارسال‌های حریف دفاع کنیم. به هر حال ایراد‌های خود را در ارسال‌ها در تمرینات برطرف می‌کنیم.

کیفیت زمین جلوی حرکت فخرالدینی را گرفته بود 

مربی تیم تراکتور درباره اینکه فخرالدینی در ادامه بازی‌ها می‌تواند خودش را نشان بدهد و نبود اسدی در این بازی مشهود بود، گفت: به نظرم فخرالدینی همان کاری که سرمربی از او خواسته بود را در بازی انجام داد. علاوه براین کیفیت زمین یک مقدار جلوی حرکت این بازیکن را گرفته بود که فضای آزاد را در اختیار او قرار دادیم و این بازیکن چند ارسال خوب از کناره‌ها داشت و به گل رسیدیم. اسدی مهره تاثیرگذار ماست  که در وسط زمین می‌توانست این بازیکن کمک حال تیم ما باشد که بازیکن جایگزین توانست جای خالی اسدی را پر کند.  

پژمان درباره تعویض زود هنگام تیموری و اینکه این تعویض تاکنیک بود یا این بازیکن مصدوم شد، بیان کرد: به هر حال تعویض تیموری تاکنیکی بود که بتوانیم از کناره‌ها حمله کردیم و به گل هم رسیدیم.

هواداران در نتیجه گیری تیم تراکتور تاثیرگذار هستند 

او درباره حضور هواداران تبریزی در هوای سرد بیان کرد: هواداران همواره پشت تیم ما هستند و اگر آن‌ها در ورزشگاه نباشند تیم ما نتیجه نمی‌گیرد و یار دوازدهم تیم تراکتور هستند و هواداران خیلی تاثیرگذار هستند. من از هواداران تشکر می‌کنم که در هوای سرد به ورزشگاه آمدند و ۹۰ دقیقه تیم خود را تشویق کردند و از تیم خود حمایت کردند و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم. اداره کل ورزش و جوانان استان باید صندلی‌های ورزشگاه را تمیز کند تا هواداران بتوانند روی صندلی بنشینند.

پژمان درباره اینکه گویا رشید مظاهری مصدوم شده بود، گفت: مظاهری در یک صحنه خواست توپ حریف را دفع کند که انگشت پایش صدمه دید، اما بازی را تا پایان ۹۰ دقیقه ادامه داد.

مربی تراکتور درباره اینکه تیموری به تعویضش اعتراض داشت، گفت: به هر حال طبیعی است که بازیکن از تعویضش ناراحت می‌شود، اما تیموری باید بداند که تعویضش تاکنیکی بوده است و هیچ مشکلی به وجود نیامد. این بازیکن سردش شده بود به همین علت قصد داشت به رختکن برود، اما لباس گرم به او دادیم که روی نیمکت بنشیند. تیموری اعتراض کرد، اما این بازیکن هم باید درک کند که در آن شرایط مجبور شدیم که او را تعویض کنیم و باید تابع تصمیم کادر فنی باشد. 


بیشتر بخوانید: تراکتور ۲ - ذوب آهن یک/ رادولوویچ طعم اولین شکست را در تبریز چشید


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.