سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبرداد؛

نهایی شدن لایحه تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد در کمیسیون اقتصادی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه‌ای از سوی دولت مبنی بر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد به مجلس ارائه شده است.

الیاس حضرتی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سرخس  با بیان اینکه لایحه‌ای از سوی دولت مبنی بر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد به مجلس ارائه شده است، گفت: نهایی شدن لوایح و طرح‌های اقتصادی مختلف نیازمند بررسی موضوعاتی از قبیل سرمایه گذاری، رفع موانع تولید، صادرات، بانک ها، بیمه و مالیات است.

او تصریح کرد: در حال حاضر لایحه‌ای در خصوص هشت منطقه آزاد و ۹۳ منطقه ویژه و تصویب آن‌ها بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی در حال رفت و آمد است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام سیاست ما در کمیسیون اقتصادی مجلس اینست هرجا امکان، زمینه و جذب سرمایه گذاران وجود دارد تلاش شود که سرمایه گذار جذب و دلگرم شود تا انگیزه پیدا نماید و شاهد تولید باشیم.

حضرتی ادامه داد: هرجا سرمایه گذاری صورت بگیرد اشتغال پایدار و مولد ایجاد خواهد شد و نتیجه این موضوع هم سرمایه گذاری خواهد بود.

او در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر چشم انتظاری چندساله مردم مرزنشین سرخس پیرامون تصویب این لایحه و نتیجه نهایی آن، تصریح کرد: تاکنون جلسات مختلفی خارج از نوبت برگزار شده و این بشارت را به مردم سرخس بدهم که موضوع فوق در کمیسیون اقتصادی مجلس نهایی شده و لایحه جهت تصویب به صحن مجلس ارسال شده و کمک خواهیم کرد که تا پایان فعالیت مجلس دهم برای همین دوره تصویب گردد.

انتهای پیام//م. ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهزاد
۲۳:۲۲ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اینا همش پروپاگاندای ه انتخاباتیست، مگر اینکه ماجرای رد صلاحیت شده ها هم در مورد لایحه مناطق ازاد اتفاق افتد.