سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی شوک بزرگی به آمریکا وارد ساخت

امام جمعه بجنورد گفت: انقلاب اسلامی شوک و ضربه نخست به جبهه استکبار بود، و در ادامه آن، تسخیر لانه جاسوسی، ۸ سال دفاع مقدس و همچنین تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی شوک بزرگ دیگری بود که به آمریکا وارد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حجت‌الاسلام و المسلمین  ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه بجنورد با اشاره به آغاز ایام الله دهه فجر گفت: ۱۲ و ۲۲ بهمن روز‌های فراموش‌نشدنی انقلاب هستند و این ایام را به پشتوانه خون سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانت شهدا است که باید آنرا به دست آیندگان بسپاریم، افزود: بدانید که انقلاب موقوفه امام خمینی (ره) است و برای آن، خون‌ها داده ایم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به موضوع انتخابات عنوان کرد: انتخابات حق‌الناس است یعنی هرکسی که لایق است، حق دارد تا کاندیدا شود و آرا مردم نیز حق‌الناس است و باید همه نتیجه آن را قبول کنند و هر فردی که رای آورد باید آن را را بپذیرند.

او افزود: هر کسی که از امکانات دولتی در زمینه تبلیغ برای انتخابات استفاده کند ظلم و خیانت به نظام و مردم کرده که بخشیدنی نیست.

نماینده ولی فقیه در بجنورد خطاب به کاندیدا‌های انتخابات اظهار داشت: اگر این افراد در تبلیغات خود به نحوی عمل کنند که مردم فریب بخورند و رأی دهند در حق‌الناس، ظلم کرده اند.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.