سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

انقلاب اسلامی یکی از بهترین نعمت‌های خداوند به ملت ایران است

امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی در منطقه انجام داده است گفت: انقلاب اسلامی یکی از بهترین نعمت‌های خداوند به ملت ایران است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مولوی کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با بیان اینکه سیستان و بلوچستان قبل از انقلاب از کمترین امکانات اجتماعی، بهداشتی، فرهنگی و خدماتی، آموزشی و عمرانی محروم بوده است اظهار داشت: به برکت انقلاب خدمات ارزنده‌ای در این استان انجام شده است.

او  بیان کرد: با وجود تمام اقدامات ارزشمندی که نظام جمهوری اسلامی به سیستان و بلوچستان ارائه کرد، اما در بسیاری از شاخص‌ها نیازمند تلاش و کار بیشتر مسوولان است.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم سیستان و بلوچستان در حوزه معیشت مشکلاتی دارند که انتظار می‌رود مسوولان برای حل این مشکلات تلاش کنند.

او  اظهار داشت: دشمنان انقلاب همواره با تحریم و توطئه به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و موانع و مشکلات را برای کشور به وجود آورده‌اند، اما با عنایت پرودگار، انسجام و وحدت مردم تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

مولوی کریم زایی همچنین از تلاش دولت و مردم در کمک رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان قدردانی کرد و افزود: این حس همدلی و همبستگی ملت ایران در تاریخ ثبت خواهد شد که چطور به کمک هموطنان سیلزده خود شتافتند.

او گفت: امیدواریم دولت با همکاری خیران هر چه سریعتر مشکل مسکن و اراضی کشاورزی سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان را برطرف کند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.