سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی کوراش کاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری

کوراش کاران خراسان رضوی با کسب ۶ مدال رنگارنگ،به رتبه نخست مسابقات قهرمانی کشور دست یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محمود روحانی رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: نهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی مردان بزرگسال کشور، یادواره سپهبد شهید قاسم سلیمانی روز گذشته به میزبانی شهر نور استان مازندران برگزار شد.

او با اشاره به حضور ۱۴۷ ورزشکار از سراسر کشور در این رقابت‌ها، تصریح کرد: در پایان این مسابقات با درخشش کوراش کاران استان و کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و یک برنز، تیم خراسان رضوی در میان ۱۷ تیم شرکت کننده، بالا‌تر از خراسان شمالی قهرمان این رقابت‌ها شد.

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: مصطفی اسکندری، محمد نیک سرشت و کامران رستمی نمایندگان طلایی تیم استان بودند که با درخشش در رقابت‌های قهرمانی کشور به ترتیب در اوزان ۸۱، ۹۰ و +۱۰۰ کیلوگرم به مدال طلای کوراش ایران دست یافتند.

روحانی با اشاره به مدال با ارزش نقره جلال نیکوفر در وزن ۶۰ کیلوگرم این مسابقات، افزود: حیدر زحمت کش ملی پوش ارزنده مشهدی تیم استان نیز در این رقابت‌ها به مدال برنز وزن ۷۳ کیلوگرم کشور رسید.

در این مسابقات تیم کوراش خراسان شمالی با ۲ طلا، یک نقره و ۴ برنز نایب قهرمان کشور شد و تیم‌های چهارمحال و بختیاری و گلستان هرکدام با یک مدال طلا به صورت مشترک به مقام سومی دست یافتند.
 
انتهای پیام// ز.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.