سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آئین گرامیداشت شهید احمد حاجیوند الیاسی در اندیمشک برپا شد

چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا در اندیمشک برگراز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،چهارمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی از شهدای آزادسازی نبل و الزهرا با حضور فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سردار علی نجفوند، فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) گفت: صدام، آغازگر جنگ تحمیلی دفاع مقدس بود و ما جنگی که در آن ۸۲ کشور از بلوک شرق و غرب صدام را حمایت می‌کردند، را پشت سر گذاشته و اجازه ندادیم یک وجب از خاک وطن در اختیار دشمن بماند.

او افزود: آمریکایی‌ها با این بهانه در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ به افغانستان و عراق حمله کردند و قرار بود بعد از این کشور‌ها در سال ۲۰۰۵ به ایران حمله کرده و طومار جمهوری اسلامی را در هم بپیچانند، ولی در باتلاقی بنام عراق گرفتار و نتوانستند نقشه از پیش تعیین شده خود را عملی کنند.

سردار نجفوند بیان داشت: در یکی از سنگر‌های باشکوی که شهیدان الیاسی، احمد مجدی و رحیمی منش در آنجا شهید شدند رفته بودیم. سنگر‌های آنان پر بود از قرآن چاپ عربستان یعنی استکبار توانسته بود مسلمانان دانش آموخته مدارس وهابیت را در برابر جبهه مسلمین قرار دهد، اما به خواست پروردگار و بصیرت رزمندگان جبهه اسلام در چنین حالتی نیز ما پیروز شدیم.

فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی، سپاه بدون مرز را طوری مدیریت کردند که در هر جایی که صدای مظلومی به گوش برسد از آن مظلوم دفاع شود.  

این مقام مسئول ادامه داد: دشمن فکر کرده است با شهادت سردار سلیمانی کار جبهه مقاومت تمام می‌شود و دشمن غافل از اینکه که خون حاج قاسم، کمتر از حیات او برای اسلام نبوده، همه دنیا برای شهید سلیمانی عزاداری کردند.

او گفت: دیروز خاکریز اول ما در جنگ تحمیلی پادگان کرخه بود امروز خاکریز اول ما سواحل مدیترانه است و دنیای اسلام در حال فتح دل‌های آزادیخواهان و سنگر‌های کلیدی استکبار است و ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمن ضربه خورده دست بردار نیست و با نقشه‌های دیگر وارد می‌شود که ان شاءالله با آگاهی مردم بصیر ایران موفقیتی نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.