سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین ۱۷۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه فردوس، سرایان و طبس

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان فردوس گفت: تعداد شعب اخذ رای در ۳ حوزه فردوس، سرایان و طبس ۱۷۰ شعبه می‌باشد.

اسماعیلی معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  با اشاره به اینکه در شهرستان فردوس ۴۵ حوزه شامل ۳۲ شعبه ثابت و ۱۳ شعبه سیار دایر می‌باشد، گفت: در انتخابات یک حوزه اصلی در فردوس مستقر است و ۸ حوزه فرعی در شهرستان‌های سرایان، طبس و بشرویه دایر است.

اسماعیلی افزود: تاکنون کار انتخابات در حوزه انتخابیه بر اساس تقویم انتخابات صورت گرفته است و همه چیز برای انتخابات مهیاست.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرستان فردوس اظهار کرد: تا ۲۲ بهمن ماه لیست نهایی افراد تایید صلاحیت شده به اطلاع عموم خواهد رسید و قبل از آن هر گونه گمانه زنی فاقد صحت می‌باشد.

بر اساس گزارش های غیررسمی تا این لحظه صلاحیت ۲۲ نفر در حوزه بیرجند درمیان و خوسف، هفت نفر در حوزه قائنات و زیرکوه، دوازده نفر در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه و ده نفر در حوزه نهبندان و سربیشه برای شرکت در این انتخابات تایید شده است.

هر چهار حوزه انتخابیه خراسان جنوبی دارای یک نماینده در مجلس هستند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.