سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون در اسدآباد

فرماندار اسدآباد گفت: ۶۸ پروژه در اسدآباد با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ ملیون پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، درویشی  فرماندار اسدآباد از برگزاری ۲۵۹برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر اسدآباد خبر داد و گفت: در این ایام۶۸پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۷۹ ملیون در اسدآباد افتتاح و کلنگ زنی می شود.

او با اشاره به برخی برنامه های در است اجرای در شهرستان اسد آباد بیان کرد: برگزاری۴یادواره شهدا،دو همایش پیاده روی،جشنواره اسب سواری و ۱۷برنامه مربوط به ورزش از اهم برنامه های دهه فجر در اسدآباد است.

فرماندار اسدآباد با اشاره به ۲پروژه شاخص  افتتاح استخرآزادی و دانشکده فنی،حرفه ای ، گفت: استخر بلافاصله پس از افتتاح آماده استفاده برای همشهریان و دانشکده فنی،حرفه ای نیز از سال تحصیلی آینده پذیرای دانشجویان خواهد بود.

درویشی با بیان اینکه این دو پروژه با اعتباری بالغ بر۱۲میلیارد تومان ساخته شده اند، گفت: استخر آزادی  این شهر پس از ۲۶ سال در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

او با بیان این پروژه در سال۷۲کلنگ زنی شده است، گفت:  این طرح عمرانی  توسط وزیر ورزش افتتاح خواهد شد.

فرماندار اسدآباد با بیان اینکه استخر آزادی از پروژه‌های مهمی بود که در دو و نیم دهه اخیر به یک دغدغه تبدیل شده بود، گفت:  دو طرح چمن مصنوعی در مجموعه آزادی و شهرآجین نیز در شهرستان افتتاح خواهد شد.

درویشی بیان کرد: برای مجموعه در حال ساخت ورزشی بانوان که ساخت آن از سال۸۴شروع شده نیز ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات متوازن تخصیص یافته است و در تابستان سال۹۹به بهره برداری می رسد.

او با بیان اینکه استخرآموزشی شنا نیز دیگر پروژه اولویت دار شهرستان اسدآباد است، گفت: این طرخ با۶۵ درصد پیشرفت در ساخت نیازمند۶میلیارد تومان اعتبار دیگر برای افتتاح است.

فرماندار اسدآباد گفت: در سال تحصیلی جدید  دو مدرسه ۱۲ کلاسه ی شهیدسعیدی و مدرسه ۲۱ کلاسه ی شهرک سیداحمد آماده ثبت نام دانش آموزان عزیز خواهد بود تا مشکل کمبود فضای فیزیکی مدارس حل شـود.

درویشی افزود: کتابخانه استاندارد نیز که یک پروژه ۷ ساله است از اداره راه و شهرسازی به اداره کتابخانه ها واگذار شده و ادامه ساخت آن در سال۹۹ بطور جدی انجام خواهد شد

او به سد  نعمت آباد اشاره کرد و گفت:  این سد  نیز به عنوان یکی از پروژه های شاخص در مراحل نهایی افتتاح قرار داشته و مقرر شده است از این منطقه بعنوان یک منطقه تفریحی،توریستی نیز استفاده شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: طرح عمرانی ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.