سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان زنجان در تدارک کنگره ۳ هزار شهید

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌های کشور کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دبیر ملی کنگره شهدای کشور در دومین جلسه ستاد سیاستگذاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان با بیان اینکه مهمترین دستاورد برگزاری کنگره‌های شهدا در کشور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است گفت: ملت ایران همواره با روحیه جهاد و شهادت طلبی دشمن را مایوس کرده است. 
 
سردار حق طلب با بیان اینکه در ۲۶ استان کنگره شهدای کشور برگزار شده است افزود: معرفی شهدای کشور و مستند سازی زندگی این عزیزان و همچنین معرفی رشادت‌های شهدا به نسل جوان از مهمترین کارکرد کنگره‌های شهدا است.
 
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: از ۱۰ سال پیش برنامه‌ریزی شده تا سال ۱۴۰۰ همه استان‌ها، کنگره‌های ملی خود را برگزار کنند.

او با بیان اینکه وظیفه تمام آحاد جامعه ادای دین و تکریم شهداست افزود: تشییع میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش نشان داد که دشمن از فرهنگ ایثار وجهاد ملت ایران در هراس است.

استاندار زنجان هم با تاکید بر هماهنگی بیشتر کمیته‌ها و انسجام در اجرای برنامه‌ها برای رسیدن به نقطه مطلوب برگزاری کنگره گفت: شهادت یک حقیقت زنده در تاریخ است.

در این مراسم احکام مسئولان کمیته‌های کنگره ملی ۳ هزار شهید استان تحویل شد.

کنگره ملی ۳ هزار شهید استان زنجان سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.