سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر؛

بهره برداری از ۱۰۳ طرح عمرانی و خدماتی

فرماندار پیرانشهر از افتتاح ۱۰۳ طرح عمرانی و خدماتی خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ترابی فرماندار پیرانشهر در جلسه شورای اداری نسبت به برگزاری هرچه باشکوه مراسمات دهه فجر سالجاری تاکید کرد و گفت: دهه فجر ، دهه نور و  پیروزی مستضعفین بر مستکبرین جهانی بود.
 
او همچنین نسبت به برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه تاکید کرد و افزود: باید امانت داری، قانون مداری و بی طرف بودن در انتخابات را رعایت کنیم تا حق مردم ضایع نشود.
 
 ترابی از آماده بهره برداری از ۱۰۳ پروژه عمرانی خدماتی و ۱۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل آسفالت معابر شهری و روستایی، فضای سبز، احداث ساختمان‌های دهیاری، اجرای طرح‌های هادی روستایی، کشتارگاه، کارخانه آرد سازی، فاز دوم ساختمان فنی حرفه‌ای، ساختمان گمرک و گاز رسانی روستایی با اعتبار ۱۴۸ میلیارد و ۶۱۸ میلیون تومان تومان به بهر ه برداری می‌رسند و همچنین ۳ طرح خدماتی با اعتبار ۲۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهند شد.
 
ماموستا سرخابی نماینده، ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر نیز ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: با آمدن حضرت امام خمینی (ره )حکومت دیکتاتوری درهم شکسته شد و نظام اسلامی و مردمی حکمفرما شد و این نظام پناهگاه تکمامی مسلمانان و مستضعفان دنیا است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.