سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم جالب قاضی برای یک مزاحم تلفنی در قزوین

رئیس دادگاه عمومی بخش ارداق استان قزوین گفت: مزاحم تلفنی به خدمت رسانی در یکی از مراکز بهزیستی استان ملزم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، غفاری رئیس دادگاه عمومی بخش ارداق استان قزوین گفت: از یک نفر به جرم مزاحمت تلفنی در دادگاه بخش ارداق شکایت شد و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

غفاری افزود: با توجه به همکاری موثر متهم، ابراز ندامت و حسن سابقه، وضعیت فردی، اجتماعی و خانوادگی او و اینکه نخستین بار مرتکب این جرم شده است در زمینه سیاست فردی کردن مجازات‌ها و کاهش جمعیت کیفری برای او از مجازات جایگزین حبس استفاده شد.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه شغل این فرد پیرایشگری است، مقرر شد تا با معرفی خود به اداره بهزیستی بخش دشتابی به مدت ۱۵۰ ساعت، سر و صورت افراد تحت حمایت این اداره را اصلاح کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
مینا
۰۴:۳۲ ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
کاش بقیه قضات هم ی ذره یاد بگیرن چندین سال هست ی نوع مجازات را تکرار میکنن ایا به این فکر میکنن روش کارشان اثرات منفی در جامعه گداشته است اوضاع مملکت را بدتر کردن و با حبس های سنگین هزارن خانواده را بی سرپرست و آواره خیابان ها کردن زمانی حبسی برای متهم میدهد که در نبود متهم بتوانند مسولیت و ماهیتاج خانواده متهم را ارگانی به عهده بگیره تا خانواده از هم نپاشه و سالم بمونه نه به امان خدا رها کنن
مریم
۰۸:۳۵ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
احسنت آفررررررررین به این قاضی .......
طه
۲۰:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
بایستی به این قاضی جایزه نوبل بخشیده شود با این ایده بسیار خوبش آنهم درایران
فرشته
۱۶:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خوب هست در اروپا پیشر مجازات ها به همین صورت هست بعنوان مثال: شستشوی توالت های مدرس ها و اماکن عمومی , تمیز کردن قبرستان ها بیمارستان ها و غیر.