سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکواندو فارس در جایگاه هفتم کشور

بر اساس رتبه بندی فدراسیون تکواندو، هیات فارس در مکان هفتم ایران قرار گرفت.

درویشی مسئول روابط عمومی هیات تکواندو استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طی بررسی و ارزیابی کمیته امور استان‌ها و مجامع فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران هیأت‌های برتر سراسر کشور معرفی شدند و استان فارس توانست رتبه هفتم را در بین ٣١ هیات را با تلاش پیشکسوتان، مربیان و تکواندو کاران به خود اختصاص دهد.

او افزود: هیأت تکواندو استان فارس در سال ٩۶ در رتبه نهم قرار داشت که با توجه به عملکرد خوب روسا، ورزشکاران و مربیان، این هیأت با دو پله صعود در رتبه هفتم قرار گرفت.

در این رده بندی هیات تکواندو استان تهران با کسب ۸۲۸ امتیاز موفق شد در میان ۳۱ هیات استانی سراسر کشور رتبه نخست را کسب کند.

البرز با ۸۱۰ امتیاز جایگاه دومی را به خود اختصاص داد، اصفهان با ۷۶۷.۵ در رده سوم قرار گرفت و استان‌های خراسان رضوی و قم به ترتیب با ۶۷۵ و ۶۴۸.۵ امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

تیم های کرمانشاه ، لرستان ، مازندران ، زنجان ، قزوین ، سمنان ، خوزستان ، مرکزی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، کردستان ، ایلام و خراسان شمالی هم مکان های هشتم تا بیستم رده بندی برترین هیات های تکواندو کشور را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.