سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی: دنبال سِمت و کاغذ و مدرک نیستم/ دلی به استقلال کمک می‌کنم/ اعضای تیم به خاطر لغو پرواز امارات اذیت شدند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط این باشگاه و برخی مسائل حاشیه ای توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، موسوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره برد این تیم برابر الریان قطر و حواشی اخیر رخ داده و پست‌هایی که در صفحه اجتماعی منتشر شده گفت: سر فرصت اطلاعات را به مردم خواهیم گفت و کام آن‌ها را تلخ نکنیم بهتر است و اتفاقات رخ داده در شان نام استقلال و ایران نبود و باید بگذاریم چند روز بگذرد تا صحبت کنیم. استقلال و شهر خودرو موفق شدند و مردم اکنون خوشحال هستند.

او درباره لغو پرواز استقلال به امارات ادامه داد: به طور حتم به شرکت خواهم گفت تا سند مربوطه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهد. ایمیلی را از سوی امارات دریافت کردیم که در آن بدهی برای شرکت هواپیمایی زاگرس به رقم ۴۵۰۰ هزار دلار در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۹ که زاگرس روحش هم از آن خبر نداشت و تا الان نه نامه نگاری بوده است و نه صحبتی بوده است. شاید اتحاد میلیون‌ها دلار به شرکت‌های هواپیمایی ما بدهکار باشد، اما عرف نیست به خاطر ۴۵۰۰ هزار دلار مجوزی که صادر شده را لغو کنید و ما هم تحمل کردیم و با مجیدی هماهنگ کردیم و تیم خوب رفت، اما در این میان اذیت شدیم و تیم اذیت شد، اما غیرت بچه‌های ایرانی بود که برد‌ها را رقم زدند و دل مردم را شاد کردند.

موسوی درباره اینکه هنوز سمتی در استقلال ندارد و حکمی برای هیات مدیره‌ای نگرفته است گفت: من از اینکه تیم به من اعتماد کرده سپاسگزارم و خیلی دنبال سمت نیستم و به دنبال این هستم تا به کشورم خدمت کنم و حدس من این است که مردم ما این لیاقت را دارند و من احساس کردم در این حوزه کمکی از دستم بر می آید و پیش قدم شدم، چون استقلال در این مدت اذیت شده بود و طرفدارانش خیلی ناراضی بودند و آمدیم کمک کردیم و اگر عضو هیات مدیره هم نشوم خیلی اتفاق بدی رخ نمی‌دهد، چرا که برای دل و مردم به وسط آمدم و دنبال کاغذ و مدرک نیستم.

موسوی درباره اینکه آیا کمک هایش به استقلال ادامه دار خواهد بود یا خیر گفت: ان شاالله کمک‌ها ادامه داشته باشد، من از روز اول گفتم که من آدمی نیستم که از جیبم خرج کنم و بگویم باشگاه برای من است! باشگاه برای دولت و مردم است و من هم آمدم و گفتم پول تزریق می‌کنم، اما ایده هایم را در بحث اقتصاد به باشگاه ارائه خواهم داد تا خود باشگاه در آمدزایی داشته باشد، نه اینکه منتظر کمک بنده و دیگران باشد، چون این پتانسیل در استقلال وجود دارد که ان شاالله خود باشگاه در کمپ، آکادمی و ورزشگاه کارهایش را پیش ببرد، نه اینکه بگوییم پول بدهید و می‌دهیم، چون گنج قارون هم که باشد روزی تمام می‌شود و باید به سمت تقویت باشگاه برویم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.