سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وداع گلستانی‌ها با شهید گمنام

مراسم وداع با شهید گمنام دفاع مقدس در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت الاسلام و المسلمین رعایتی نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا، در مراسم وداع با شهید خوشنام دوران دفاع مقدس گفت: وقتی به تاریخ می‌نگریم میبینیم انسان‌ها دو دسته اند، یک دسته انسان‌های خوبی هستند و در نهایت عاقبت به خیر می‌شوند، اما دسته‌ای دیگر از انسان‌ها هستند که شاید انسان‌های خوبی باشند، اما از مسیر راه خدا منحرف می‌شوند و عاقبت به خیری را از دست می‌دهند.

او افزود:با نگاه در تاریخ اسلام شخصیت‌های زیادی را می‌یابید که خیلی انسان‌های نابی بودند، اما عاقبت به خیر نشدند؛ از طلحه و زبیر در صدر گرفته تا برخی افراد در طول دوران انقلاب که می‌شناسیم.

حجت الاسلام رعایتی گفت: برادران و خواهران بدانید صرف حضور در این مراسم‌ها کافی نیست و باید فکری به حال ذات خود کرد که در بهترین حالت ممکن آماده ظهور یوسف زهرا (س) باشیم

او ادامه داد: در منزلت حضرت زهرا (س) همین بس که ائمه اطهار که خود حجت خدا بر روی زمین اند حضرت زهرا (س) را حجتی برای خود می‌دانند.

حجت الاسلام رعایتی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در منزلت این ایام فرموده اند رزق معنوی سال کشور را در ایام فاطمیه می‌گیرند و ما امشب در این حسینیه دور هم جمع شده ایم تا در کنار این شهید بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید بیعت کنیم.

او تاکید کرد: مردم عزیز و شریف بدانید با بصیرت و تقوا می‌توان در این راه ثابت قدم بود و دشمن امروز به دنبال ایجاد دودستگی و تفرقه در بین مردم است و باید مراقبت کرد حرمت خون امثال این شهید عزیز حفظ شود چراکه حفظ وحدت یکی از دروس مکتب ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.