سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بصیرت لازمه اجرای مطلوب ماموریت‌های پلیس

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: لازمه اجرای مطلوب ماموریت‌های پلیس بصیرت افزایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام نورالله کریمی تبار نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم اختتامیه نهمین دوره بصیرت استانی گفت: داشتن بصیرت انجام ماموریت‌ها را آسان و موفقیت در کار را به دنبال خواهد داشت.

او با بیان اینکه بصیرت از اصلی‌ترین شاخصه‌های جامعه اسلامی برای تحقق امنیت اجتماعی و حفظ آرامش جامعه اسلامی است، افزود: پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی توانسته است با بصیرت بالای خود امنیت مثال زدنی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

نماینده، ولی فقیه در استان از مالک اشتر به عنوان نمونه بارز فرمانده بصیر در زمان حکومت امیرالمومنین (ع) یاد کرد و ادامه داد: در آن دوران که بی‌بصیرتی برخی یاران و نزدیکان حضرت علی (ع) را زمین‌گیر کرده بود مالک اشتر توانست با بصیرت کامل راهگشای بسیاری از مشکلات حکومت آن حضرت شود.

او مطرح کرد: آنچه که امروز باعث شد ده‌ها میلیون انسان مسلمان و آزاده در دنیا در مراسم عزاداری سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی شرکت کنند، خلوص نیت و بصیرت مثال‌زدنی آن سردار بود.

کریمی تبار در ادامه به نقش تمرین و ممارست در بصیرت افزایی اشاره کرد و بیان کرد: برای دستیابی به شاخص‌های ممتاز بصیرت بایستی با گذشت از خواسته‌های نفسانی به این مهم دست یافت.

او در پایان با توجه به نزدیکی برگزاری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: رای دادن در انتخابات یک وظیفه شرعی محسوب می‌شود و این امر باید با چشم باز و بصیرت بالا صورت گیرد.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.