سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام :

گرامیداشت دهه فجر نمادی از عظمت ایران اسلامی است

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: دهه فجر نمادی از عظمت ایران اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  شیرخانی مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، گفت: دهه فجر، متعلق به همه آحاد جامعه است و همه به یک اندازه در بزرگداشت آن سهیم هستند و گرامیداشت این دهه، نمادی از عظمت ایران اسلامی است.

او بیان کرد: باید در دهه فجر امسال، شاهد به ثمر نشستن کلیه فعالیت‌ها در جشن‌های انقلاب باشیم و در فعالیت‌ها بیش از پیش، مردمی بودن را نمایش دهیم.

شیرخانی اظهار کرد: به لحاظ اهمیت و جایگاه ویژه کارگران و تشکل‌های کارگری کارفرمایی در برنامه‌های کمیته کارگری دهه فجر باید با کیفیت‌تر و متفاوت از هر سال برگزار شود.

او مطرح کرد: باید حضور و مشارکت جامعه کارگری در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کنیم و این موضوع از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدیر کل اداره  تعاون ، کار و رفاه اجتماعی تقسیم برنامه‌ها با محوریت و مشارکت حداکثری تشکلات کارگری و کارفرمایی و دستگاه‌های تابعه استان را از اهمیت زیادی عنوان نمود و مطرح کرد: در جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب، باید با دخیل کردن و مشارکت تشکلات کارگری و کارفرمایی استان، با سبقه مردمی بودن، شاهد برگزاری برنامه‌های فاخر باشیم.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.