سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی:

خوشحال هستم که اساتید عملکرد ما در فدراسیون ورزش‌های رزمی را تایید کردند

عظیمی گفت: از اینکه رسانه‌های و اساتید عملکرد ما در فدراسیون ورزش‌های رزمی را تایید کردند خوشحال هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام عظیمی سرپرست سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در حاشیه مجمع انتخاباتی این فدراسیون گفت: انتخاب «بهتری» به عنوان رئیس جدید فدراسیون را به او تبریک  می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. همه ما سرباز این نظام هستیم و در هر لباسی باید به جامعه مخاطب و ذی نفع خود خدمت کنیم.  

سرپرست سابق فدراسیون ورزش‌های رزمی در خصوص نشست‌های شورای المپیک آسیا گفت: تاکنون در هیچ یک از نشست‌های شورای المپیک آسیا حضور نداشتم.


بیشتر بخوانید:  اطلاعيه فدراسيون ورزش های رزمی


عظیمی درباره ساماندهی سبک‌های رزمی گفت: از ابتدای دوره سرپرستی بنده، با راهنمایی‌هایی که از اساتید خودم گرفتم و پس از اعتمادی که مقام مالی وزارت به بنده کرد، مذاکراتی کردیم و چند کمیته برنامه ریزی تشکیل دادیم و برنامه‌های راهبردی کوتاه مدت فدراسیون را ساماندهی کردیم. با آسیب شناسی‌هایی که انجام دادیم، متوجه شدیم که باید به بحث سبک‌هایی که مجوز وزارت ورزش و جوانان را ندارند، ورود کنیم و جلوی فعالیت بسیاری از سبک‌ها را بگیریم.  

عظیمی گفت: در این مدت تلاش کردم از تجربیات تمام افرادی که در حوزه ورزش‌های رزمی دستی بر آتش دارند، استفاده کنم. خوشبختانه با کمک‌ و همراهی‌ برخی از پیشکسوتان، توانستیم خودرویی که با رانندگی ما پیش می‌رفت را با سرعت مطمئن حرکت دهیم. دوستان هم به ما کمک کردند تا در این مسیر دچار خواب آلودگی نشویم، زیرا در غیر این صورت راه ما به بیراهه تبدیل می‌شد.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.