سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۹ بهمن ماه ۹۸؛

کشف ۱۵ کیلو تریاک در رودبار/ دستگیری سارق منازل آستانه‌اشرفیه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۹ بهمن ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۵ کیلو تریاک در رودبار کشف شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی رودبار گفت: ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

او افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه بازرسی از ساک یکی از مسافران این خودرو ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار داشت: در این راستا متهم که مردی ۳۰ ساله بود دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیضی با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق منزل با ۱۰ فقره سرقت در آستانه‌اشرفیه

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل مسکونی، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از چند روز کار اطلاعاتی، تعقیب سرنخ‌ها و بررسی صحنه‌های سرقت، یک متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: متهم پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش در شهر آستانه‌اشرفیه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه در بررسی فنی و تخصصی، متهم به ۱۰ فقره سرقت از منازل مسکونی در سطح شهرستان اعتراف کرد بیان داشت: سارق ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ محمدی‌نسب از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های انتظامی و نصب سیستم‌های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیاء قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.