سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان دامپزشکی در روستاهای محروم شهرستان مهاباد

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر خدمات دامپزشکی به صورت رایگان در روستا‌های محروم ارائه می‌شود.

آغاز سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ارائه خدمات رایگان بهداشتی درمانی دامپزشکی به وسیله گروه‌های دولتی و غیر دولتی همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام راحل به میهن اسلامی در مناطق محروم روستایی انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ارائه خدمات در اولین روز از ایام الله دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد، افزود: خدمات دامپزشکی در امر واکسیناسیون، معاینه و ویزیت دام‌ها و مشاوره بصورت رایگان ارائه می‌دهند.

آغاز اضافه کرد: واکسیناسیون رایگان دام در کلیه روستا‌ها، دامداری‌ها و واحد‌های اپیدمیولوژیک شهرستان با گروه‌های سیار مایه کوبی دامپزشکی انجام خواهد شد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد دامپزشکی را یکی از مهمترین تشکیلات حرفه‌ای دانست که با ارائه خدمات اجرائی و نظارتی و فنی نقش مهمی در تضمین سلامت غذایی جامعه ایفاد می‌کند.

او همچنین تامین و حفظ بهداشت دام و فرآورده‌های دامی، مراقبت، پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک سلامت غذا و تجارت جهانی و توسعه پایدار را از مهمترین محور‌های عملکرد دامپزشکی به منظور بهداشت همگانی عنوان کرد.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مهاباد از عموم دامداران و روستائیان منطقه خواست با رعایت اصل پیشگیری مقدم بر درمان، حتماً با گروه‌های سیار مایه کوبی دامپزشکی همکاری کرده و دام‌های خود را بر علیه بیماری‌های مختلف دامی واکسینه کنند.

انتهای پیام / س خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.