سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

۱۲ بهمن؛ اختتامیه جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان

آیین اختتامیه چهاردهمین دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در زاهدان ۱۲ بهمن برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افتتاحیه این جشنواره در اصفهان بوده است، گفت: اختتامیه این جشنواره دوازدهم بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در زاهدان برگزار می‌شود.

مسگرانی افزود: آثار راه یافته به این جشنواره در قالب کتاب شعر است و ۵۰ نفر از شاعران کشوری و ۲۰ نفر هم از شاعران استانی در این مراسم حضور خواهند داشت.

او برگزاری محفل شعر شاعران استان را از دیگر برنامه‌های این جشنواره اعلام کرد و گفت: از اشعار برگزیده‌ی برخی از شاعران استان در این مراسم تقدیر خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان همچنین از راه یابی دو اثر از استان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران خبر داد و گفت: اجرای تئاتر تقی زاده و بادینی دو هنرمند استان در تاریخ‌های ۱۸ و ۲۰ بهمن است.

مسگرانی افزود: در هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر استان نیز ۱۲ فیلم سینمایی و ۵ فیلم کودک و نوجوان در تالار‌های هلال و اشراق اکران می‌شود.

او برگزاری هفته‌ی قرآن و عترت، جشنواره‌های هنر‌های تجسمی، سرود و موسیقی، اجرای تئاتر خیابانی و افتتاح سالن تماشاخانه" پلاتو " در فرهنگ سرای جوان تئاتر شهر زاهدان با ظرفیت ۱۵۰ نفر را از دیگر برنامه‌های دهه‌ی فجر امسال در استان اعلام کرد.

انتهای پیم/گ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.