سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهداری بوشهر ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل هرمزگان را بازسازی کرد

راهداری بوشهر ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های آسیب دیده از سیل هرمزگان را بازسازی و آماده تردد کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در جریان سیل اخیر هرمزگان، و بروز خرابی و انسداد بعضی از جاده‌های این استان یک گروه  مجهز و کارآزموده از استان شامل ۲۲ نیروی ماهر و متخصص و ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری به آن منطقه اعزام شدند.

سید حمیدرضا علم افزود: گروه اعزامی از استان بوشهر در ۶ روز حضور خود در هرمزگان پنج نقطه از جاده پارسیان به لنگه را که بر اثر سیل به طور کامل تخریب شده بود، بازسازی و بازگشایی کرد.

او ادامه داد: در مجموع ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های استان هرمزگان با مشارکت گروه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازسازی، و بیش از ۶ کیلومتر نیز شانه سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: به اذعان مسئولان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استان هرمزگان، گروه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بهترین عملکرد را در بازسازی و ترمیم راه‌های آسیب دیده از سیل هرمزگان داشته است.

علم گفت: حضور  این نیرو‌ها در سیل‌های گذشته لرستان و خوزستان تجربه گرانبهایی برای اقدم به‌موقع و ارائه خدمات بهینه به مردم  است.

انتهای پیام/ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.