سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان درمانی و پزشکی به روستاییان بیجار

مدیر شبکه بهداشت و درمان بیجار از اعزام یک تیم جهادی پزشکی تحت عنوان «بقیة الله» جهت رسیدگی به نیاز‌های بهداشتی و درمانی ساکنین روستا‌های بخش چنگ الماس از توابع این شهرستان داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ابوالفضل خدامرادی گفت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون و محرومیت زدایی درمانی با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بیجار این تیم جهادی پزشکی و دندانپزشکی به بخش چنگ الماس ازهفتم تا ۱۱ بهمن امسال اعزام شده است.

او افزود: این تیم متشکل از پزشک عمومی، دندانپزشک، دستیار دندانپزشک، تکنسین دارویی، جراح متخصص چشم پزشک، متخصص زنان، زایمان، ماما و جراح عمومی است که با حضور در روستا‌های بخش چنگ الماس به ساکنان این روستا‌ها خدمات رایگان درمانی و پزشکی ارائه می‌دهند.

خدامرادی با اشاره به خدمات بسیج جامعه پزشکی اضافه کرد: از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی خدمت به مردم مناطق محروم و ارائه خدمات پزشکی و درمانی رایگان است که اجرای این برنامه‌ها تدبیر هوشمندانه‌ای است و موجب افزایش امید در جامعه بویژه مردم محروم منطقه می‌شود.

او یادآور شد: در این برنامه که به مدت چهار روز برگزار خواهد شد بیش از ۱۸ نفر کادر درمانی و پزشکی متخصص حضور دارند و به صورت رایگان اقدام به ویزیت و درمان بیماران روستا‌های محروم این بخش می‌کنند.

این گروه جهادی ضمن خدمت در حوزه بهداشت و درمان مردم با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار در راستای تامین جهیزیه برای خانواده‌های نیازمند و تامین سایر نیاز‌های مردم ۲۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.