سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حباب قیمت در بازار سکه و طلا وجود ندارد

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر گفت: در حال حاضر به دلیل اینکه تقاضای زیادی برای عرضه وجود ندارد، حباب قیمت نداریم و افزایش ناشی از قیمت انس جهانی و ارز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کشتی آرای اظهار کرد: در دو هفته اخیر قیمت انس جهانی حدود ۳۰ دلار نوسان داشته که به صورت افزایشی بوده است به گونه‌ای که قیمت انس جهانی از دیروز تا امروز مجددا ۱۱ دلار افزایش یافت و در مدت ۱۰ روز اخیر ۳۳ دلار رشد کرده است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر افزود: افزایش قیمت جهانی از یک طرف و افزایش قیمت ارز طی ۱۰ روز اخیر موجب شد قیمت طلا و سکه سیر صعودی به خود بگیرد و سکه مجددا به بالای ۵ میلیون تومان صعود کند.

وی گفت: دادوستد به دلیل ایام فاطمیه و کاهش تقاضا در حداقل خود قرار دارد بنابراین این افزایش ناشی از تقاضا نیست بلکه افزایش قیمت انس جهانی و قیمت ارز، تاثیر افزایشی را بر قیمت طلا و سکه داشته است.

کشتی آرای تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل اینکه تقاضای زیادی برای عرضه وجود ندارد، حباب قیمت نداریم و افزایش ناشی از قیمت انس جهانی و ارز است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
جناب کشتی آرای کمی اسپند دود کن چشم نخوری با این تجزیه و
تحلیل هات .تا چند روز پیش که هم جنابعالی و هم آقای محمدولی رئیس اتحادیه طلا میگفتید قیمت طلای داخلی هیچ ارتباطی با اونس جهانی نداشته و نخواهد داشت.فرمودید فقط، به دلار بستگی داره.مگه این چند روزه قیمت دلار چقدر رشد داشته که قیمت طلا از مرز ۵۱۴هزار تومان عبور کرده؟ سال ۹۷ که طلا شده بود ۵۳۰هزار تومان، دلار رسیده بود به ۱۷۷۰۰ تومان آیا این چند روزه هم رسیده به ۱۷۵۰۰ که طلا از ۵۱۴هزار تومان گذشته. مسلماً که نرسیده.پس اکنون که دلار ۱۳۳۰۰تومان هست .منطقی هست که طلا ۳۸۰هزار تومان باشه نه ۵۱۴هزارتومان. چطور میگی حباب نداره؟ مطمئنی که حالت خوب هست؟ لطفاً این حباب و مُباب را با توجه به قیمت طلای ۵۳۰هزار تومان و دلار ۱۷۷۰۰ تومان سال قبل و دلار ۱۳۳۰۰ و طلای ۵۱۴ هزار تومان امروزه روشن برای مردم بیان کنید.