سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان نیکشهر :

مردم از ساخت و ساز های غیر اصولی در بستر رودخانه ها خودداری کنند

هاشمزهی گفت:مردم از ساخت و ساز های غیر اصولی در بستر رودخانه ها جدا خودداری کنند تا از بروز بحران های احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،ضیاء الحق هاشمزهی در جلسه شورای اداری این شهرستانضمن تشکر از زحمات همه کسانی که دلسوزانه به مردم و مناطق سیل زده یاری رساندند و در کنار مردم بوده اند گفت : بارندگی های اخیر علی رغم اینکه رحمتی برای مردم شهرستان بود ولی متاسفانه خسارت های جدی را به زیرساخت های حیاتی شهرستان اعم از برق ، راه ، مخابرات و شبکه آبرسانی به خصوص در مناطق روستایی وارد کرده است که جبران این میزان از خسارات نگاه ملی مسئولان کشور را می طلبد.

او گفت : همه دستگاه ها موظف به حراست از آسیب پذیری سکونتگاه های انسانی و اراضی کشاورزی هستند و مردم نیز از ساخت و ساز های غیر اصولی و فاقد مجوز در حریم و بستر رودخانه ها جدا خودداری کنند و در این خصوص باید نظارت ویژه صورت گیرد.

فرماندار نیکشهر با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر افزود : دستگاه های اجرایی شهرستان برنامه ریزی لازم، به منظور برگزاری هر چه با شکوه تر ایام دهه فجر را در اسرع وقت انجام دهند.

او  همچنین ضمن اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات و تاکید بر لزوم اجرای هر چه بهتر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : ما به دنبال آن هستیم که انتخاباتی شفاف و با صراحت در یک فضای شیشه ای تحت نظارت خود مردم برگزار نماییم و امیدوار هستیم که بتوانیم اقدامی مناسب را با یک انتخابات خوب ، با نشاط و حضور حداکثری مردم رقم بزنیم.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.