سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهقانی: بازیکنان جوان نیروی زمینی در نیمه دوم بازی‌ها تمرکز ندارند

کاپیتان تیم بسکتبال نیروی زمینی گفت: بازیکنان جوان ما در نیمه دوم بازی‌ها تمرکز ندارند و همین امر سبب می‌شود با اختلاف زیادی ببازیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول دهقانی درباره شکست تیم بسکتبال نیروی زمینی در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال از اکسون اظهار داشت: در نیمه اول روند خوبی داشتیم، اما با توجه اینکه بازیکنان ما جوان هستند در نیمه دوم تمرکز لازم را ندارند و همین امر سبب می‌شود با اختلاف زیادی شکست بخوریم.

او افزود: اکسون هم تیم خوبی است که از بازیکن خارجی بهره می‌برد. او هم امروز خیلی خوب بازی و ما را اذیت کرد.

کاپیتان تیم نیروی زمینی درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر بیان کرد: ما در لیگ برتر می‌مانیم، اما امیدوارم رتبه چندان بدی کسب نکنیم.

دهقانی درباره آسیب دیدگی شدید مهدی کریمی در جریان این بازی گفت: متاسفانه در کوارتر آخر تمرکز بیشتر بازیکنان مان به دلیل آسیب دیدگی کریمی به هم ریخت و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

او درباره بازی بعدی نیروی زمینی برابر شورا و شهرداری قزوین اظهار داشت: دور رفت در تهران این تیم را بردیم. با وجود اینکه شورا و شهرداری پس از آمدن پویا تاجیک شرایط بهتری پیدا کرده، اما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم در این بازی خارج از خانه به برتری برسیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.