سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در جمع فعالان بسیج رسانه:

با کمک رسانه‌ها پیام بیداری اسلامی امام راحل را به جهانیان صادر کردیم

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری گفت: در سونامی اطلاعات و جنگ نرم، نیازمند تعامل و هم افزایی با رسانه‌ها هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین شهریاری، دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عصر امروز در جمع فعالان رسانه‌ای کشور در گرگان، امام راحل را اعجوبه تاریخی و کم نظیر خواند و گفت: ویژگی اصلی ایشان که سبب تبدیل به یک چهره برجسته جهانی در تاریخ معاصر و همین طور در طول تاریخ اسلام شد حس معیت الهی بود.


حجت الاسلام و المسلمین شهریاری در ادامه سخنان خود با اشاره به چرایی و چگونگی شهادت سردار سلیمانی گفت: در دنیای ما مفهوم مرز‌ها در جنگ سخت تغییر کرده است و به همین علت مرز‌های ما به معنای واقعی اش همه جایی است و می‌توان گفت که امروزه ما با مرز‌های جدیدی روبه‌رو هستم.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر این مطلب که سونامی اطلاعات و ارتباطات امروزه باعث شده است جنگ نرم بسیار سخت و پیچیده‌تر شود، بیان داشت:، چون مفهوم مرز در دنیا جابجا شده است رسانه‌ها سبب شده اند که انسان‌ها همزمان با هم در ارتباط باشند و بتوانند تمامی اخبار دنیا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.


او با بیان اینکه آن زمان که ما رسانه‌های ارتباط جمعی را وارد ایران کردیم توانستیم پیام بیداری اسلامی امام را به جهانیان صادر کنیم، افزود: با قطعیت می‌توان گفت حکومت‌ها باید با رسانه‌ها هم افزایی داشته باشند.


در ابتدای این نشست مسعود بصیری،  رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای کشور هم گفت: ۱۸۰ کانون و دفتر انجمن رسانه‌ای در استان‌ها فعال است و نزدیک به ۱۲ هزار نفر عضو بسیج رسانه هستند.


مسعود بصیری، با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما شناساندن دشمن به جامعه است گفت: در همین رابطه ما با ائمه جمعه استان ها، صدا و سیمای تهران و مراکز استان‌ها ارتباط تنگاتنگی داریم و از تمامی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به این هدف بزرگ خود استفاده می‌کنیم.


انتهای پیام / فا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.