سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش کیفیت هوا بر اثر پایداری جو

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:از روز سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه به دلیل پایداری جو و سکون هوا شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان فراهم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه امروز جوی پایدار بر استان حاکم است، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان به صورت صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد خواهد بود.

او ادامه داد: از روز سه شنبه تا اوایل روز چهارشنبه به دلیل پایداری جو و سکون هوا شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌ها در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان فراهم است.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به نفوذ موج ضعیف به استان از روز چهارشنبه، گفت: با ورود این سامانه افزایش ابر را شاهد خواهیم بود و احتمال کاهش غلظت آلاینده وجود دارد.

عزتیان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد زیر صفر و چوپانان و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان خواهند بود.

او اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.