به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود درباره توسعه خدمات غیرحضوری این سازمان اظهار کرد: توسعه خدمات غیرحضوری همچنان از مهمترین برنامههای سازمان تأمین اجتماعی است، چراکه در مسیر مهاجرت از سیستمهای دستی و سنتی به سیستمهای نوین برخی از فرآیندها پیچیده، اما قابل حل هستند.
وی بیان کرد: به سرعت بسیج شدیم تا خدمات و امکانات سازمان تأمین اجتماعی را غیرحضوری کنیم، اما این فرآیند به کندی پیش رفت، چراکه بعضی از فرآیندهای قدیمی سازمان اجازه صددرصد غیرحضوری شدن را نمیداد.
زدا گفت: در حال حاضر قصد داریم ابتدا این فرآیندها را اصلاح کنیم، بعد از آن که ارائه خدمات صد درصد غیرحضوری شد، اقدام به مکانیزه شدن آن خواهیم کرد.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۴ مورد از خدمات سازمان غیرحضوری شده است و هم اکنون در حال سرویس دهی هستیم، اما قدمهای بزرگی در ارائه خدمات غیرحضوری خواهیم برداشت.
انتهای پیام/