ظاهرا این سازنده با برجسته کردن برخی از قابلیتهای موجود در موتور Unreal Engine 4 توانسته است قابلیت ردیابی پرتوها در موارد ریز موجود در بازی مانند موها را تقویت کند و اشیا بسیار ریز وجود در بازی با گرافیک حداکثری به آن اضافه کنند. در اوایل این هفته بود که جاناتان کوپر با انتشار پستی در صفحه توییتر خود گرافیک حداکثری ساخته شده برای موهای یکی از شخصیتهای موجود در بازی را منتشر کرد. در این پست کوپر به طور تخصصی به فیزیک مو شخصیت اشاره میکند و سعی کرده است موهای هر شخصیت در بازی با گرافیک حداکثری ساخته شود.
این خبر ممکن است برای بسیاری از گیمرها چیز جدیدی نباشد چرا که شرکت Epic در گذشته اطلاعاتی را منتشر کرد که نشان میدهد این شرکت توانسته است به قابلیتی که کوپر در حال حاضر و برای نسل آینده کنسولها دست پیدا کند را در گذشته و برای نسل فعلی کنسولها طراحی کند و از آن در برخی از عناوین عرضه شده از سوی این شرکت استفاده شده است.
بیشتر بخوانید: افشای طرحهای اولیه محل قرار گیری قلم لمسی در دسته نینتندو سوییچ
با این حال باید تا زمان عرضه کنسول PS5 و Xbox Series X برای مشخص شدن تمام جزییات آن متظر ماند.
انتهای پیام/