سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۵۷ موکب در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۵۷ موکب امام حسین (ع) در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حجت الاسلام و المسلمين محمد حسين روحی يزدی ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه بیست و دوم بهمن ماه مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال ویژگی‌های خاص خود را دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه برنامه‌های روز بیست و دوم بهمن ماه در استان جلوه‌ای از پاسداشت از سردار دل‌ها را دارد، گفت: در این روز ۵۷ موکب اربعین حسینی به مناسبت اربعین سردار سلیمانی در مسیر راهپیمایی برپا می‌شود.

روحی یزدی با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال متمایز با سال گذشته است، گفت: مراسم استقبال نمادین از امام راحل و رژه موتور سواران از دو مسیر میدان سپاه تا میدان جمهوری و از میدان حصارک تا میدان جمهوری روز دوازدهم بهمن اجرا می‌شود.

او در ادامه در تشریح برنامه های دهه فجر گفت: زنگ انقلاب امسال در مدرسه علی ابن ابی طالب (ع) شهر کرج با حضور مسئولان استانی نواخته می‌شود.

روحی یزدی  همچنین به برگزاری نمایشگاه فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی کرج اشاره کرد و گفت: عنوان روز دوازدهم بهمن ما ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز به اعزام کاروان ۴۱ زوج جوان به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در طول دهه فجر مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح استان برگزار می‌شود.

او به برپایی خیمه‌های انقلاب در بقاع متبرکه استان اشاره کرد و افزود : فیلم‌های جشنواره فجر نیز در سه سینمای هجرت ، ساویز و پرشین اکران خواهد شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.