سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

رفع مشکلات مردم ارتقای اعتماد عمومی را به همراه دارد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر مسئولی بدست آوردن اعتماد مردم است که رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها موجب ارتقای این اعتماد می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین در دیدار مدیرکل جدید امور مالیاتی استان گفت: بزرگ‌ترین سرمایه هر مسئولی بدست آوردن اعتماد مردم است و اگر مدیران با جدیت در پی حل مشکلات مردم و دغدغه‌های آن‌ها باشند و گزارش کار‌های خودرا به مردم ارائه کنند، اعتماد جامعه را بدست خواهند آورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: مسئولان در دورانی که مسئولیت بر عهده می‌گیرند، فرصت بسیار خوبی برای خدمت به مردم دارند و باید از این فرصت‌ها به نحو شایسته و مطلوب استفاده کرده و دغدغه‌های مردم را با جدیت مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه قزوین به برخی از مسائلی که به اعتماد عمومی لطمه وارد می‌کند، اشاره کرد و یادآور شد: باید همانگونه که از کارگران و کارمندان بلافاصله مالیات دریافت می‌شود، از همه کسانی که باید مالیات پرداخت کنند نیز مالیات اخذ شود تا مردم شاهد عدالت در این حوزه باشند و به اعتمادشان آسیب وارد نشود.

نماینده، ولی فقیه در استان، شجاعت در اجرای قانون را یکی از رسالت‌های مسئولان برشمرد و گفت: خدای متعال پیامبران و کتاب‌های آسمانی را نازل کرد تا مردم خودشان انگیزه پیدا کنند به دنبال قسط و عدل حرکت کنند و در این موضوع به اجبار کشیده نشوند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.