سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه فجر؛

افتتاح ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از افتتاح 17 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۱۳ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی در بازدید از شرکت‌های فنی مهندسی شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور گفت: دهه مبارک فجر فرصتی برای یادآوری ارزش‌های بنیادین انقلاب اسلامی و آن حماسه‌ها و ایثارگری‌ها است و باید تمام تلاش خود در جهت پیشرفت و توسعه بیشتر انجام دهیم.
 
او ادامه داد: راه اندازی و توسعه واحد‌های صنعتی و تولیدی یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی ما بوده و هست و به همین منظور زیرساخت‌ ها بر همین اساس برنامه ریزی شده تا صنعت گران دغدغه‌ ای در این خصوص نداشته و روند شروع کار آن‌ها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: بخش خصوصی حضور اثرگذاری در روند سرمایه گذاری‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته و این حضور منجر به تولید و اشتغال زایی برای ۸۸۰ نفر شده است.
 
مهدی زاده مقدم افزود: واحد‌های صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می‌رسند در شهرک‌های صنعتی کاویان، ماشین سازی، خیام و چناران است که با تولید محصولاتی مانند مقاطع فولادی و میلگرد، پودرآلومینیوم خالص، تولید شیشه جام به روش فلوت هستند که فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

او تصریح کرد: حمایت از تولید از رویکرد‌های اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحد‌های صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می‌رسند.
 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از صنایع، ۴۱ درصد از اشتغال صنعتی و ۲۶ درصد از سرمایه گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و ۴۰ شهرک فعال زمینه استقرار ۲ هزار و ۶۳۱ واحد صنعتی را با اشتغال ۷۵ هزار و ۶۷۸ نفر را فراهم کرده است.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.