سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نصراصفهانی: مخالف جدایی اسکوچیچ از صنعت نفت هستیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به هیچ عنوان اعضای هیئت مدیره موافق جدایی اسکوچیچ نیستند.

حسن نصراصفهانی رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد استعفای دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم بیان کرد: هنوز استعفای رسمی اسکوچیچ به دست اعضای هیئت مدیره نرسیده و ما هم تصمیمی در این خصوص نگرفته ایم. به زودی با تشکیل جلسه‌ای درباره استعفای اسکوچیچ با اعضاء هیئت مدیره تبادل نظر می‌کنیم، اما ۱۰۰ درصد با جدایی اسکوچیچ مخالف هستیم.

او بیان کرد: مشکلی با دراگان اسکوچیچ نداریم. او دیروز هم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان حضور داشت و در مصاحبه پایان بازی هم هیچ اشاره‌ای به استعفای خود نکرد. این‌ موضوع در فضای مجازی و رسانه‌ها برجسته شده است.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت عنوان کرد: دقیقا به چیزی می‌توان استناد کرد که اسکوچیچ استعفای رسمی داده است؟ اگر مورد خاصی بود او در نشست خبری به آن اشاره می‌کرد. از نظر من نباید به صحبت رسانه‌ها استناد کرد چرا که او به صورت شفاف مشکل خود را می‌توانست بیان کند.  

نصر اصفهانی درباره خبر استعفای مهران فرقانی مدیر اجرایی این تیم اظهار کرد: فرقانی عضوی از خانواده صنعت نفت بوده و یک سری مشکلات به اصطلاح درون خانوادگی در صنعت نفت داشت. او همچنان به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد و مخالف استعفای او هستیم. بحث استعفای فرد یک چیز است و بحث قبول کردن آن هم یک چیز دیگر، در هر صورت مخالف جدایی او هستیم.


بیشتر بخوانید: اسکوچیچ از سرمربیگری صنعت نفت استعفا کرد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.