سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان انجام شد؛

واکنش شهردار منطقه ۱۲ به حواشی انتخاب چهره سال مدیریت شهری

سعادتی گفت: در این شرایط فعلی از انجام کارهای کم بهره باید پرهیز کرد.

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتخاب چهره سال در مدیریت شهری گفت: بهتر و درست‌تر این است که اگر قرار است انتخابی باشد در محور موضوعی مانند حمل و نقل، فضای شهری، بوستان‌ها و مناسب‌سازی از مردم نظرسنجی شود و شهرداری‌های مناطق نیز در حوزه‌های مشخص پروژه‌های خود را به مردم معرفی کنند.

شهردار منطقه ۱۲ تهران تأکید کرد: عمل به این شکل فرصتی است که شهرداری تهران بتواند پروژه‌های خود را تشریح کند تا بر اساس رأی مردم پروژه‌های برتر انتخاب شوند.

سعادتی با اشاره به این نکته که در مدیریت شهری یک تیم مشغول به فعالیت است گفت: در یک تیم هم دروازه‌بان و هم مهاجم به یک اندازه در موفقیت آن تیم نقش دارند و به دلیل آن‌که دروازه‌بان نمی‌تواند گل بزند نباید گفت که موفقیت تنها سهم مهاجم تیم است.


بیشتر بخوانید: افزایش عوارض کسب و پیشه در پایتخت 


او ادامه داد: ممکن است مناطقی در پایتخت فرصت مناسبی برای انجام عملیات‌های عمرانی داشته باشند و دیگر مناطق به دلیل محدودیت‌های مالی و مکانی نتواند پروژه چشمگیری را به سرانجام برساند و باید بدانید که ما ستاد شهرداری تهران را داریم که پشتیبان تمام مناطق است و نباید موضوعی مانند چهره سال را به یک موضوع شخصی تبدیل کنیم.

شهردار منطقه ۱۲ تهران تأکید کرد: به اعتقاد من برگزاری این چنین جشنواره‌هایی نمی‌تواند اثرگذاری مثبتی در پیشبرد کار‌ها داشته باشد و ما باید در این بازه زمانی از انجام کار‌های کم بهره و کم بازده خودداری کنیم.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
خاك برسرتون كه تهرون زيبا به دست شما نالايق ها افتاده