سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح خدمات حمایتی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی گفت:۷۳۰ میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح خدمات حمایتی ویژه دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی متقیان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی  گفت: طبق این طرح دانش آموزانی که برای هزینه‌های جراحی، کاشت تعمیر یا تعویض قطعات حلزون، دارو‌های مستمر، خدمات بیمارستانی مانند جراحی، بستری و شیمی درمانی، خدمات پاراکلینکی، خدمات حمایتی مداخله‌ای و هم چنین خدمات ویژه دندانپزشکی با مشکل مالی مواجه هستند از کمک هزینه مالی بهره مند می‌شوند.

متقیان افزود: طرح خدمات حمایتی با هدف دستیابی دانش آموزان و کودکان با نیاز‌های ویژه به زندگی مطلوب وایجاد فرصت‌های برابر آموزشی و هم چنین ایجاد امنیت روانی برای والدین این کودکان در استان سال گذشته و امسال در حال اجراست.

او عنوان کرد: پارسال ۵۷۰ میلیون ریال برای ۱۴۰ دانش آموز و کودک با نیازه‌های ویژه از محل اعتبارات طرح خدمات حمایتی هزینه شد و برای امسال نیز ۷۳۰ میلیون اعتبار برای اجرای طرح خدمات حمایتی ویژه دانش آموزان و کودکان با نیاز‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

متقیان افزود: امسال ۲۲۵ پرونده برای دانش آموزان و کودکان با نیاز‌های ویژه واجد شرایط استفاده از این طرح تشکیل شده است که تاکنون پرونده ۱۲۰ متقاضی به کارگروه استانی طرح خدماتی حمایتی ارسال و به تایید رسیده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی عنوان کرد:برای این تعداد متقاضی ۶۵۰ میلیون ریال کمک هزینه برآورد شده است که به زودی به حساب خانواده‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.