سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان خبرداد؛

اجرایی شدن طرح نمونه‌گیری برای مقابله با سالک در سمنان

بینایی گفت: طرح نمونه‌گیری برای جلوگیری از بیماری سالک در برخی از مناطق استان با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  امیر بینایی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان درباره طرح‌های پیش روی حوزه اجتماعی و سلامت در سطح استان، گفت: طرح ساماندهی متکدیان از مصوبه‌های نشست گذشته کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت خانواده و بانوان بوده که نامه‌نگاری‌ها برای اجرای این طرح انجام شده است.

او افزود : اجرای طرح نمونه‌گیری برای جلوگیری از بیماری سالک در برخی از مناطق استان سمنان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی شاهرود و سمنان و همچنین شبکه بهداشت و درمان در دست اجرا است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سمنان، با بیان اینکه تأمین مکان برای اسکان و نگهداری متکدیان با برنامه‌ریزی از سوی مسئولان مربوطه در دستور کار است، گفت: همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان در راستای تأمین امکانات بهداشتی برای متکدیان به انجام رسیده است.

بینایی همچنین تاکید داشت: آموزش شغلی و توجه به مهارت متکدیان با تلاش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در دستور کار است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.