سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرانوند: می‌خواستم از پرسپولیس بروم/ هنوز سر قولی که به هواداران دادم پایبندم

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: وقتی پیشنهاد تیم بلژیکی به دستم رسید، می‌خواستم جدا شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره پیشنهاد اروپایی خود اظهار داشت: تا پایان فصل در پرسپولیس می‌مانم و همانطور که انصاری فرد گفت باشگاه هم مبلغی حدود ۳۰۰، ۴۰۰ هزار یورو دریافت می‌کند که فکر می‌کنم کمک بزرگی برای باشگاه است.  

بیرانوند در واکنش به این که گفته می‌شد او تا پایان فصل در پرسپولیس نمی‌ماند و با بازیکنان تیم هم خداحافظی کرده گفت: با بازیکنان خداحافظی کرده بودم و بلیت پروازم برای ساعت ۳ بامداد بود. می‌خواستم بروم، اما آقا یحیی را می‌دیدم رویم نمی‌شد به او بگویم می‌خواهم بروم و به همین دلیل با او خداحافظی نکردم. وقتی به خانه برگشتم، با خودم فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که اکنون نباید از پرسپولیس جدا شوم.


بیشتر بخوانید: خلیل‌زاده: پول نداریم با خانواده مان به رستوران برویم


دروازه بان پرسپولیس افزود: گل محمدی تنها مربی‌ای بود که من و برخی از دیگر از بازیکنان تیم ملی را به فوتبال ایران معرفی کرد. می‌خواستم با او صحبت کنم و جدایی ام را اعلام کنم، اما او یکی از کسانی است که در زندگی ورزشی من نقش بسزایی دارد. به همین دلیل با خانواده ام تصمیم گرفتم که پرسپولیس را ترک نکنم. شخصی که قرار بود با او به بلژیک بروم از ۲ ساعت قبل، پشت در خانه من بود، اما من از خانه بیرون آمدم تا با او نروم. خداراشکر اتفاقی افتاد که می‌توانم در پرسپولیس بمانم و باشگاه هم از انتقال من سود می‌برد.  

او در واکنش به صحبت هایش که گفته بود تا قهرمانی آسیا را با پرسپولیس کسب نکند، این تیم را ترک نمی‌کند گفت: این اتفاق می‌افتد و در این موضوع شک نکنید. شاید پرسپولیس قهرمان شود و من با طرف بلژیکی صحبت کنم تا قرضی به پرسپولیس برگردم. من به خاطر هوادارانی در تیم ماندم که می‌دانستم پس از ۳ قهرمانی پیاپی، چهارمین قهرمانی را می‌خواهند. تمام تلاشم را می‌کنم تا در سال چهارم، بهترین عملکردم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم. اگر شرایط مهیا شود و پرسپولیس بالا رود، شاید با تیم بلژیکی صحبت کنم اجازه جدایی من را بدهد تا به قولم عمل کنم و با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم.  

بیرانوند گفت: پس از جام جهانی دنبال یک فرصت بودم تا خودم را نشان دهم و این اتفاق افتاد. امیدوارم در بلژیک بتوانم به رویا‌ها و آرزو‌هایی که داشتم، برسم.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.