سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیل‌زاده: پول نداریم با خانواده مان به رستوران برویم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: پول رستوران رفتن با خانواده را نداریم و با این وضعیت نمی‌شود در آسیا نتیجه بگیریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره درگیری در بازی مقابل تراکتور و به خصوص اشکان دژاگه بیان کرد: اشکان بزرگتر من است و در فوتبال چنین چیز‌هایی به وجود می‌آید، اما اگر اتفاقی افتاده از او عذرخواهی می‌کنم.

امیدوارم در پایان فصل قهرمان شویم

خلیل زاده درمورد برتری در این بازی اظهار داشت: همیشه اولین بازی‌ها دشوار است، اما خوشحالیم که مقابل  هواداران مان یک بازی خوب را انجام دادیم و ۳ امتیاز را برای خودمان نگه داشتیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و در پایان فصل یک قهرمانی دیگر را به دست بیاوریم.


بیشتر بخوانید: شیری: با تجربه بازیکنانمان توانستیم بازی را ببریم/ امیدوارم مشکلات مالی برطرف شود


مهم نیست چه کسی در ترکیب قرار می‌گیرد

او درخصوص بازی کردن و یا نکردن بازیکنان پرسپولیس در بازی‌ها گفت: مهم نیست چه بازیکنی بازی می‌کند و هدف مان گل نخوردن است امیدوارم در بازی‌های بعدی هم دروازه تیم مان بسته بماند.

هواداران ۲ تیم فقط تیم خودشان را تشویق کردند

بازیکن پرسپولیس درباره حواشی بازی با تراکتور و سنگ پرانی هواداران تصریح کرد: هواداران تراکتور هواداران خوبی هستند و چنین چیز‌هایی هم پیش می‌آید به نظر من اتفاق خاصی رخ نداد و هواداران تیم‌های خودشان را تشویق کردند.


بیشتر بخوانید: ۴ بازیکن پرسپولیس و تراکتور تست دوپینگ دادند


خلیل زاده درمورد آماده نبودن اوساگونا در این بازی گفت: همیشه اولین بازی‌ها سخت است و امیدوارم در بازی‌های بعدی خوب بازی کند.

بازیکنان پرسپولیس پول کرایه خانه ندارند

وی درخصوص مشکلات مالی تیم بیان کرد: اگر درباره مشکلات مالی چیزی بگویم، می‌گویند بازیکنان پرسپولیس دوباره شروع کردند. تا به حال ۲۵ درصد پول گرفتیم و نیم فصل دوم هم شروع شده است و دریافتی نداشتیم. کمترین دریافتی را بین تیم‌های لیگ ما داشتیم.  تا به حال اعتراضی نکردیم مشکل مالی داریم و مسئولان باید به فکر باشند برخی از بازیکنان مان کرایه خانه ندارند. یکی از بازیکنان پرسپولیس امروز برای کرایه خانه از دیگر بازیکنان پول قرض کرده است.

همه فکر می‌ککنند وقتی حرف نمی‌زنیم، یعنی پولدار هستیم

او ادامه داد: این تیم در آسیا بهترین است و امیدوارم در  آینده مشکلی نداشته باشیم. اما با این امکانات نمی‌شود در آسیا بازی کنیم.   حرفی نمی‌زنیم و همه فکر می‌کند که پولدار هستیم. برای هواداران بازی می‌کنیم و هر پولی هم که می‌گیریم  خرج اجاره خانه می‌شود.


بیشتر بخوانید: تشریح آخرین وضعیت مصدومیت بشار و بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس


اول پول ما را بدهند، بعد بازیکن جدید جذب کنند

خلیل زاده درمورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس به جذب بازیکنان خارجی گفت: دقیقا همینطور است. امیدوارم اول پول ما را بدهند، بعد به سراغ جذب بازیکن جدید بروند. بشار هنوز پولی نگرفته و در تمرین حضور ندارد. با این اوصاف بازیکنان نمی‌توانند با خانواده شان یک رستوران بروند.

صاحب پرسپولیس چه کسی است؟ چرا کمکی نمی‌کنند؟

بازیکن پرسپولیس درخصوص وعده‌های انصاری فرد، بیان کرد: این حرف‌ها همیشه وجود داشته است. انصاری فرد همیشه تلاش خودش را کرده است، اما به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام بدهد و باید به او کمک شود. تیم برای وزارت است و باید ببینیم در حال چه کاری هستند. همه بازیکنان مشکل دارند و پول کفش برای بازی کردن ندارند. وضعیت مردم هم خوب نیست و نمی‌خواهیم مدام درباره مشکلات صحبت کنیم. باید به این کمک شود چرا که می‌خواهیم در آسیا بازی کنیم و برای قهرمانی می‌جنگیم. اما با این وضعیت نمی‌توانیم کاری کنیم.      

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۲۳:۵۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
داداش مشکل نداره.. من کارگرم.. پس انداز ندارم ولی یارانه ام رو بهت میدم باهاش حداقل یه رستوران معمولی بری شرمنده خانوادت نباشی.. شماره حساب بده برات کارت ب کارت کنم..
امیر
۲۳:۲۸ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
بمیرم برات دل چه قدر برات سوخت