سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

یکپارچگی مدیریت راه‌ صیانت از حریم پایتخت

نژادبهرام گفت: یکی از راه‌های صیانت از حریم شهر تهران ایجاد مدیریت یکپارچه است.

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پایش حریم پایتخت گفت: تجارب دو دهه اخیر نشان می‌دهد با توجه به داشتن ایده‌آل‌هایی برای حریم پایتخت نتوانستیم به وضعیت مناسبی برسیم و این واقعیت را با شرایط مطلوب پیوند دهیم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران ادامه داد: یکی از راه‌های صیانت از حریم شهر تهران ایجاد مدیریت یکپارچه است.


بیشتر بخوانید: استقبال شهروندان از حریم شهرها به دلیل رشد تراکم مسکن 


نژاد بهرام افزود: هنگامی که مدیریت یکپارچه در موضوع حریم پایتخت راهگشاست، باید پرسید چرا به سمت مدیریت یکپارچه نمی رویم و لازم است در حوزه حفظ و صیانت از حریم پایتخت با شهرداران شهر‌های اطراف تهران به توافق برسیم.

او ادامه داد: من به استاندار تهران نامه نوشتم و در آن نامه اعلام کردم برای صیانت از حریم شهر باید از یکپارچگی مدیریت بهره ببریم و در تعامل با شهرستان‌های پیرامون تهران به توافقات مشترک دست یابیم.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه حفظ حریم پایتخت به مانند دو بال یک پرنده است، گفت: یک بال حریم تبیین قوانین و بال دیگر استفاده از ظرفیت‌های حریم‌ها و آموزش‌ها در این حوزه است.

نژاد بهرام تصریح کرد: تقسیمات کشوری دست ما را در حوزه حریم بسته است، به گونه‌ای که در تقسیمات کشوری مصالح شهر‌ها با مشکلات بسیاری مواجه شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.