به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیرشرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اردبیل با اشاره به اینکه پیوستن جایگاههای عرضه سوخت به شرکتهای برندینگ در استان اردبیل، موجب عرضه مطلوب سوخت با کیفیت برتر و رقابت پذیری بیشتر میشود، افزود: تعداد ۷۲باب جایگاه در استان توزیع سوخت را برعهده دارند که با احتساب جایگاههای سی ان جی ۱۴۰ نقطه عرضه و با فروشندگیهای شهری و روستای در مجموع ۲۷۰ باب نقطه عرضه وظیفه سوخت رسانی را به اهالی فهیم استان اردبیل انجام میدهند.
او با بیان اینکه ۵ باب جایگاه عرضه سوخت در استان اردبیل به طرح برندینگ پیوسته است افزود: طرح برندسازی جایگاههای عرضه سوخت طرحی است که با هدف تجمیع چند جایگاه تحت نظر یک برند مشخص در دولت کلید خورد.
مدیرشرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران در مورد این خدمات تکلیفی را تعیین نمیکند بیان کرد: در حال حاضر ۷ درصد جایگاه عرضه سوخت در استان اردبیل تحت برند قرار دارد و جایگاههای گنج پدر یک و دو در شهر توریستی سرعین از اولین اجرا کنندگان این طرح در استان میباشند.
مدنی با تاکید بر اهداف اجرایی این طرح بیان داشت: ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید، دریافت، حمل، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدیگری توزیع فرآوردههای نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان در این طرح پیش بینی شده است.
او درباره عوامل تاثیر گذار کلیدی برای پیشرفت این طرح نیز گفت: در صورتی که برندسازی در جایگاهها ایجاد شود رقابت به وجود میآید و این امر رضایت مشتری را افزایش میدهد؛ و علاوه برآن با جذابیت در نرخ کارمزد و توجه ویژه به هزینه حمل و نقل فرآورده از مبادی تامین، زمینه ساز ورود جایگاههای بیشتری به این طرح را شاهد خواهیم بود.
انتهای پیام/ح