سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های حرم مطهر رضوی در ایام فاطمیه

همزمان با ایام فاطمیه در همه رواق‏‌های حرم مطهر رضوی برنامه سخنرانی و مداحی و روضه خوانی دایر است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سخنرانان ایام فاطمیه حرم مطهر رضوی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی، حاج علی‎اکبری، پناهیان، سالمی و رحیمیان سخنرانانی هستند که در این ایام با موضوعات آیین زندگی در سیره فاطمی، حضرت زهرا (س) و جهاد اقتصادی، ویژگی جامعه صبور و شکور، ولایتمداری در اندیشه فاطمی و جامعه امروز و الگوپذیری از حضرت زهرا (س) در حرم مطهر رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
محوری‌‏ترین برنامه‌‏های حرم در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است که نوبت اول از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۳ و نوبت دوم نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌‏شود.

در این ایام در همه اماکن حرم مطهر رضوی مراسم عزاداری و مداحی برپا خواهد بود و ذاکران و مداحان خاندان عصمت و طهارت (ع)، چون رضا قانع، محسن طاهری، محمد حسین حدادیان، جعفر ملائکه و امیر عارف به مرثیه‏‌سرایی و روضه‌‏خوانی خواهند پرداخت.
 
در ویژه برنامه شب شهادت این بانوی بزرگوار در شامگاه سه‌شنبه ۸ بهمن‌‏ماه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری به ایراد سخنرانی و در ادامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت به مدیحه سرایی و روضه خوانی خواهند پرداخت.
 
برنامه روز شهادت نیز چهار‏‌شنبه ساعت ۹:۴۵ صبح در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‏‌شود که در این برنامه آیت الله سید احمدعلم الهدی، نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به سخنرانی و مقتل‏ خوانی خواهند پرداخت.
 
 ویژه برنامه‌های سخنرانی برای زائران غیرایرانی به زبان‌های «عربی» و «اردو» در رواق‌های «دارالرحمه» و «غدیر» با موضوع تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) از سوی مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است.
 
انتهای پیام//ز.ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ًضمیری
۰۱:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
یا خانم کمک همه بکن گره از مشکلاتمون باز کن