سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ششم بهمن ماه ۹۸؛

کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور /تخطی از سرعت مطمئنه حادثه آفرید

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ششم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ششم بهمن ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

رد رشوه پلیس وظیفه شناس به راننده متخلف

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رد رشوه افسر وظیفه شناس پلیس راه به راننده متخلف خبر داد.

سرهنگ محمدصادق رستمی گفت: شب گذشته یکی از تیم‌های گشت پلیس راه "زاهدان –بم" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه کامیون کشنده "ماک "به علت تخلف رانندگی با علائم هشدار دهنده متوقف کردند.

او افزود: پس از بررسی مدارک خودرو مشخص شد که فاقد بیمه نامه است که راننده متخلف برای چشم پوشی افسر گشت مبلغ ۳ میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه به وی پیشنهاد می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این افسر وظیفه شناس ضمن رد رشوه مراتب را صورتجلسه و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

سرهنگ رستمی ضمن تقدیر از صحت عمل این مامور وظیفه شناس خاطر نشان کرد: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، افراد متخلف هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

کشف بیش از ۴۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور

سردارمحمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش ۴۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردارمحمد قنبری گفت: هفته گذشته طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان تشدید شد.

سردار قنبری تصریح کرد: در این راستا پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی پلیس آگاهی ضمن انهدام ۲ باند حرفه‌ای قاچاق، در بازرسی از ۱۵ دستگاه تریلی سوخت کش، ۱۰ عدد باک اضافی و ۱۳ دپوی سوخت در شهرستان‌های "نیمروز، چابهار، ایرانشهر، سراوان، دلگان، سرباز و سیب و سوران" ۴۵۷ هزار و ۲۱۲ لیتر انواع سوخت قاچاق شامل ۲۷۶ هزار و ۵۲۲ لیتر گازوئیل، ۱۳۰ هزار و ۳۰ لیتر هیدروکربن، ۴۹ هزار و ۸۷۰ لیتز بنزین و ۷۹۰ لیتر سایر مشتقات نفتی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف ۴۶ دستگاه خودرو خاطر نشان کرد: در این رابطه ۵۳ فرد متخلف با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

تخطی از سرعت مطمئنه در محور "مهرستان - آشار"حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور "مهرستان - آشار" با یک کشته و ۲ مجروح خبر داد.

سرهنگ"کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۱۳۰ محور مهرستان - آشار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد یک دستگاه وانت تویوتا با ۳ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو در دم جان باخت و راننده و یکی دیگر از سرنشینان آن نیز به شدت مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: علت تامه تصادف از سوی کارشناس پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است.

کشف ۵۲ تن سیمان قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان "چابهار" از کشف ۵۲ تن سیمان قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم گفت: مأموران ایست و بازرسی "شهید یدالهی" این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار -جکیگور" به ۲ دستگاه تریلی مشکوک شدند.

او  ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۵۲ تن سیمان قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز حمل بودند کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به توقیف این ۲ خودرو گفت: رانندگان متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

جمع آوری ۱۲ خرده فروش و معتاد متجاهر در شهرستان"فنوج "

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج از جمع آوری ۱۲ خرده فروش و معتاد متجاهر، در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

سرهنگ احمد گرجی تبار  گفت: روز گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت طرح پاکسازی مناطق آلوده مبارزه با افراد خرده فروش در سطح شهرستان فنوج به اجرا در آمده است.

او  افزود: در این راستا پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک سری تحقیقات گسترده میدانی یک خرده فروش حرفه‌ای مواد افیونی را در یکی از مناطق حاشیه شهر فنوج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی او و ۲ همدستش را دستگیر کردند.

سرهنگ گرجی تبار تصریح کرد: در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند خرده فروشی مقدار ۷ کیلو و ۲۸۵ گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فنوج عنوان کرد: در همین راستا طی چند عملیات مجزا ۸ معتاد متجاهر و کارتن خواب نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شد.

کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در "سیب و سوران"

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران از کشف بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا توکلی گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های فرعی منتهی به شهر سیب و سوران به یک دستگاه کامیون تانکر دار مشکوک شدند.

او  افزود: ماموران این فرماندهی پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۱۱ هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف کردند.

او  تصریح کرد: در این راستا خودرو کامیون توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیب و سوران با اشاره به اینکه قاچاق کالا و سوخت، حیات اقتصادی یک جامعه را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و با جدیت همواره با قاچاقچیان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.